صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

مگه خر چشه؟؟؟

ایندفعه گفتم یه کولى بیشتر نمیبرم تهران که راحت و سبک سفر کنم. کیف دوربینم رو خالى کردم و تا خرخره از جزوه و لباس توخونه اى و مدارک پُرش کردم و به زور زیپش رو بستم. شب که اومدم خونه دیدم مامانم یه ماسک و دوتا سیب و یه پرتقال واسم گذاشته روى کولیم. با این که میدونستم خیلى علاقه اى به خوردن میوه و زدن ماسک ندارم ولى دلم نیومد برشون ندارم. یه کولى دیگه برداشتم و وسایلم رو دوتا کولى کردم.


از اتاق که اومدم بیرون مامانم گفت شنیده تهران این روزا هوا خیلى آلودست، گفت صُب که میرى دانشگاه یه گاز به این سیب بزن دهن بو گُشنگى نده. بابام هم کارت عابر بانکش رو داد بهم و گفت که توش پُره پوله، تازه حقوقش رو ریختند به حساب. همونجا به این نتیجه رسیدم که بهترین جواهرات دنیا رو دارم. که در هر شرایطى در حد خودشون حتّى بیشتر از خودشون به فکرم هستند و هوامو دارند.


هیچ حسى بهتر از این نیست که به خاطر تو تا ساعت ١٢:٣٠ بیدار بمونند که برسوننت ترمینال که مبادا سردت بشه، تاکسى گیرت نیاد یا خاطرت آزرده بشه. هیچ حسى بهتر از این نیست که بدونى دو نفر منتظرت هستند تا از امتحان برگردى و ازت بپرسند شیرى یا روباه؟ و تو هم مثل همیشه بگى: مگه خَر چشه؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ق.ظ

جاااااااااااااااااااااااااان...... عزیزمممممممم مامانو بابات.........

93 شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ق.ظ http://ebrz.ir

یه نگا به پستای قبل سربازیت بنداز...
هیچکی منو درک نمی کنه و اینا
یه راه هایی هس باس تنها بری و اینا ...
آره گله خونواده بهترین نعمت دنیاس..
خدا برامون نگهشون داره.

مریم شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ

ایشالا همیشه بالاسرت باشند

آسمان یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ

خدا حفظشون کنه.

:) یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ

چند سالته مگه؟
تو این سنی که تو هستی، شما باید بچتو میرسوندی
از بابت پول میگیری؟
هی وای من

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد