صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

تحویل پروژه...

فَساد و فحشا در سیستم آموزشی کشور داره بیداد می‌کنه. استاد سر جلسه تحویل پروژه، جلو اون‌همه دختر و پسر مجرد و متأهل، بلند بلند اعلام می‌کنه: "اونائی که به هر دلیلی امروز آماده نیستند و نمی‌تونند بدند، تا یکشنبه وقت دارن بیان تو دفتر من اونجا بدند" حالا من موندم تن به ادامه تحصیل بدم یا یه عمر با آبرو، به خوبی و خوشی زندگی کنم؟
نظرات 3 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ق.ظ

اشتباه لپی بوده!خودتو ناراحت نکن عسیسم

شب بو سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ب.ظ

فتحه روی (ف) فَساد منو کشتههههههه

binaha پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:38 ب.ظ

فساد که سربه فلک الافلاک کشیده،استاد به من چن تا پاور داد گفت به دانشجوها بده عاقا زدو هیشکی نیومد سراغ ما،جلسه بعد استاد جلو همه لیدی اند جنتلمن هابه من میگه باید به زور به همه میدادی و بعد کلاس به همه بده...جالبش اینجاست هم استادمون بود هم رئیس دانشکده
من با نوای انجذه انجذه قبل از اخبار شبکه 1در افق محو شدم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد