صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

دن بیلزریان

خدایا، شما یه لحظه بیا پائین، بشین اینجا این یارو رو نگاه کن! ببین اگه این داره زندگی می‌کنه من دقیقاً دارم چه غلطی می‌کنم؟ اگه من دارم زندگی می‌کنم این داره چه گـ‌ــُهـ‌ی می‌خوره؟ در جریان هستی که چه فَسادهائی می‌کنه که؟ اگه در جریان نیستی بشین عکسای اینستاگرامشو ببین یه جا وسط جهنمت واسش رزو کن! به من مربوط نیستا، فکر نکنی دارم چوقولیشو می‌کنم، نه! همین جوری گفتم یه موقع حواست نباشه اون دنیا هم با رشوه و زیر میزی و پارتی از پل صراتت رد نشه بره بهشت حق من ضایع شه. البته می‌دونم داری امتحانش می‌کنی ببینی جنبه پولدار شدن رو داره یا نه، ولی می‌گم نمی‌شه منم امتحان بدم ببینی جنبه دارم یا نه؟ قول می‌دم یه دو تا مسجد و مدرسه هم بسازم اون لا و لو. اسراری نیستا، حالا هر جور می‌دونی...

نظرات 5 + ارسال نظر
ساناز شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:33 ق.ظ

خوشششششششششششش بحالش و گوارای وجودش ;)

Mina پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:13 ب.ظ

سلا م وخسته نباشید من میخام بدونم این دن بیلزریان کیه چیکارست.بابا کشت مارو با اون عکساش تو اینستگرام.چه حالی میکنه؟؟همش در حال تفریح .
لگه میشه بهم بگید ایشون چیکارس دقیقا و اهل کجاست

http://en.wikipedia.org/wiki/Dan_Bilzerian

mina پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:52 ب.ظ

لطفا یکی ب من بگه این اقا چیکارس دقیقا

پوکر باز و سرمایه دار کاپیتالیست

مینا سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:24 ق.ظ

مرسی واقعا خوش ب حالش والا ما داریم دور خوذمون میچرخیم اگه اینا دارن زندگی میکنن.دمش گرم میتونه انجام میده

وحید دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام ، اون یه پوکر باز حرفه ای هستش و تمام ثروتش از راه قماره ، جزو ١٠ مرد پولدار امریکاست و اصالتا ارمنی هستش ، نا گفته نمونه ١٢ تا از دخترای پلی بوی رو خریداری کرده تا کلا در اختیارش باشن و گفته که اگه یه روزی از اونها خسته شد بیمه شون میکنه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد