صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

دهه هفتاد

چرا این دهه‌هفتادی‌ها فکر می‌کنند اگه با ‫#‏پای_ضربدری‬ عکس بگیرند س ک س ی‌ترند؟ والا بخدا دفورمیتی حساب می‌شه! درمان داره...

نظرات 2 + ارسال نظر
مهیار چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:34 ق.ظ http://www.shebederaz.blogsky.com

سلام همه دهه هفتادی ها مق هم نیستنا من مثال نقض

داشتم بلاگتو میدیددم پیوندات تو حلقم همه رو گذاشتی ها بعد یکم فک کردم دیدم ای تی خوندی دیدم تازه کم هم هست

پس ملقب به پدرو حالا پدرو گارسیا نویسنده مکزیکی یا پدرو بازیکن بارسا

28 تیر اونم شب ساعت 2:20 اخه این چه وقت اومدن بود


وشابه فقط کوکاکولا مشکی! اینو هستم وای هوس کردم تنها جایی که تو تهران الان میدونم بازه ی مغازه تو میدون راه اهن برم دو تا بگیرم یکی خودم یکی هم به یاد شما واسه خودم راستی اگه دیدمت یکی هم واسه شما

Me پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:46 ق.ظ

بعــــــــــــــــــــــــــــــــــله..... باید یه فرقایی بین ما دهه 60تیا با دهه هفتاذیا باشه دیگه :D

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد