صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

از بابام، امان الله اعظم پناه...

امروزهوس کردم عصرانه نون سنگگ وپنیرو خیار بخورم 

یک ساندویج با اونا درست کردم ومغز گردو وترب چه وسبزی خوردن ومخلفات دیگه هم اضافه کردم .....

اما اولین گازرا که زدم  بامکافات وبافشارزیاد جداش کردموهرچه جویدم جویده نشد که نشداصن مثل لاستیک میرفت پایین دوباره میمد سرجاش .....سرتون درد نیارم 

ارواره هام خسته شد و......

اخرش مجبور شدم بازش کنم مواد داخلشو خوردم و....نونشو با عصابانیت انداختم سطل زباله 

(بااین نوناشون)!!!!!!!!!

نونم نونا قدیم   ای خدا چرا؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد