صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

سال نو پیشاپیش مبارک!

من اینائى که اصرار دارن یه مناسبتى رو زود تر از همه و چندین روز قبل تبریک بگند رو درک نمیکنم. چه تلاشى هم میکنن اولین نفرى باشن که تبریک میگند. بعضاً آخر پیام تبریکشون هم ذکر میکنند که "یادت باشه اولین نفرى که بهت تبریک گفت من بودم". احتمالاً احساس قهرمان بودن  هم بهشون دست میده. شاید جایى نتونستند اول بشند، اینجا دارن جبران میکنند. واقعاً فکر کردید من تا سال دیگه یادم میمونه اولین نفرى که بهم تبریک گفت کى بوده؟ گیریم یادمم بمونه، چى به ارزش هاى شما اضافه میشه؟ یه کپى/پیست کردى واسه همه فرستادی دیگه. الآن من باید احساس کنم که تو خیلى با معرفتى که به یادم بودى؟ این یه موضوع، بعد یه موضوع دیگه اینکه، یکم خلاق باشید حداقل! یه پیام تبریک ثابت رو از ٢٠ نفر میگیرى. شخصاً اولشو که میخونم بیخیال بقیش میشم. خودت باش دوست عزیز. حداقل اسم طرفو اولش بنویسید آدم بدونه میدونید واسه کیا فرستادید که دلش بیاد تا تهشو بخونه. جدیداً هم که تبریکا کلیکى شده. روى لینک بالا کلیک کن ببین چى میشه. حس سورپرایز پارتى بهشون دست میده. قشنگ عین قدیما، طرفو که دیدید بگیرید ٤ تا ماچش بکنید (البته من با ماهیت ماچ هم مشکل دارم)، بغلش کنید، نوروز رو تبریک بگید، اگه بزرگترید عیدى بدید، ٤ تا گُل شیرینى با هم بخورید، گُل بگید، ک* بشنوید تا سال نوتون مبارک بشه. کسى واسه من اس ام اس و پى ام نده که بدانید و آگاه باشید که نخونده پاک میکنم :-| جواب هم که خب قائدتاً نمیدم دیگه...

نظرات 2 + ارسال نظر
Binaha یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:31 ب.ظ

مسیج و ایمیل و تبریک و روبوسی و بغل و این حرفا همش فرمالیتست اگه راست میگن پول بدن من زمان بعد از مرگم فراموششون نخواهم کرد..والللللللللا (حتی شما دوست عزیز

زهرا چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:05 ب.ظ

خاستم بدونی من چهارمین نفری بودم که لایکت کردم
خخخخ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد