صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

بانک سامان

واسه اینکه کارفارما ۵۰۰ تا تک تومنی هزینه جابجایی نده و چند تا کلیک اضافه تر نکنه مجبور شدم برم با ۵۰ هزار تومنی که ۱۵ هزار تومنش بخاطر خدمات حساب و صدور کارت کم می‌شه، تو بانک سامان حساب باز کنم! به همین روال الآن تو ۶ تا از بانک‌های این مملکت به صورت ناخاسته حساب دارم!


اولیش صادرات بود که گویش گفت باید باز کنی و منم خب، کردم. دومیش اقتصاد نوین بود چون میخواستم تراکنش ارزی خارجی داشته باشم. سومیش سپه بود اجباری وا کردم واسه چس مثقال حقوق سربازی. بعدیش پارسیان بود که اشتباهاً بجای پاسارگاد باز کردم که حقوق سفیر بیاد توش. طبیعتاً یه پاسارگادم باز کردم که دلیلشو قبلاً گفتم. بعد فاینالی بخاطر توش کردن پاسارگاد سفیر تصمیم به قطع همکاری باهاش رو گرفت و امروز هم سامان!

نظرات 1 + ارسال نظر
بانو جمعه 24 دی‌ماه سال 1395 ساعت 02:58 ب.ظ http://b.m1991b@yahoo.com

سلام. شما توی موسسه سفیر تهران کار کردید؟
خانم ماندانا معاونت میشناسید؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد