صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

نظریه نسبیت زمان مای ورژن

چند وقت پیش یه اَپ دانلود کردم رو گوشیم که هر نیم ساعت به نیم ساعت ساعتو بلند اعلام میکرد. ظهر از کلاس اومدم خونه که یکم استراحت کنم. همین که پشتمو گذاشتم رو تخت، هر ۵ دقیقه به ۵ دقیقه این اَپ ساعتو اعلام میکرد. ساعت ۲، ساعت ۲ و سی دقیقه، ساعت ۳، ساعت ۳ و سی دقیقه، ساعت ۴! خب پاشیم بریم سر کار. همین که پامو گذاشتم تو محل کارم، نمیدونم چه بلایی سر زمان و اون اَپ اومد که دیگه هر دو ساعت یه بار ساعتو اعلام می‌کرد. ساعت ۵، ساعت ۵ و سی دقیقه، ساعت ۶، ساعت ۶ و سی دقیقه...


همون جا بود که من نظریه نسبیت زمان رو کشف و درک کردم. هر نیم ساعتی، دقیقاً نیم ساعت یا ۳۰ دقیقه یا ۱۸۰۰ ثانیه نیست. گاهی اوقات نیم ساعت به ۵ دقیقه و گاهی به ۲ ساعت تغییر طول می‌دهد.


خلاصه به شب نرسیده اپلیکیشنو پاک کردم وگرنه مطمئنن تا الآن اون قضیه دوقلو‌هایی که میرن فضا بعد یه کوسه میاد میخورتشونو واستوم اثبات میکردم...

نظرات 2 + ارسال نظر
mhr3A چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1395 ساعت 06:25 ب.ظ http://joorvajoor.twomini.com/

به امید روزای خوب بی وقفه براتون، باعث افتخاره به سایت منم سر بزنین کلبه خرابه ما رو مزین کنید...ممنونم
98618

binaha چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1395 ساعت 09:37 ب.ظ

ما فقط به ساعت برنارد نیاز داریم و بس.
البته فقط خدا میدونه اگه هرنفر یه دونه داشته باشه چه هرج و مرج زمانی پیش میاد مگراینکه زمان چند بعدی بشه که در اون صورت خدا باید همه چیو ریست کنه ....
ولی اگه فقط یه نفر داشته باشه مثلا من:) اونوقت اطرافیانم ممکنه متوجه بشن در عرض چند ثانیه درد های وحشتناکی رو تو بدنشون حس میکنن:))))))
حالا اگه یه نفر تو دنیا باشه که این ساعتو داشته باشه چی؟؟!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد