صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

فیلم

یه زمانی، از بزرگتریت تفریحاتم در دوران کودکی این بود که برم از ویدئو کلوپ فیلم کرایه کنم، یا در دوران نوجوانی از یه کامپیوتری بخرم، بیام بشینم نگاه کنم، لذّت ببرم.


الآن چندین گیگابایت فیلم جدید دارم که هنوز ندیدمشون، امّا وقت ندارم تماشاشون کنم.


روزی رو می‌بینم که هم چندین گیگ فیلم جدیده ندیده دارم، هم ساعت‌ها تایم آزاد، امّا دیگه حال و حوصله‌ی فیبم دیدنو ندارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
میگ میگ یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1395 ساعت 06:46 ق.ظ

اینطوری نگو! بعضی وقتا آدم به خاطر کارش و بعضی وقتام به خاطر تغییری که تو علایق و سلایقش ایجاد میشه ..اون کاری رو که معمولا انجام می داد رو کمتر می پردازه..تو هم حتما همینطور شدی..نگران نباش درست میشه..با انرژی و علاقه ای که در وجودت هست ..حتما دوباره شروع به تماشای فیلمهای مورد علاقت میکنی...
چیزی که آدم رو از انجام دادن کارا وا می داره ..افسردگی هستش..که کلا آدم رو بی علاقه و فلج میکنه..و یا وقتی که دل آدم میشکنه...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد