صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

و باز هم پول

پنج شش سال پیش، سه ماه تابستون کار میکردم، ۹ ماه میخوردم. تازه سفر میرفتم، گوشی عوض میکردم، باشگاه میرفتم، زلم زیمبو میخریدم، شام بیرون میخوردم. الآن هر روز هفته دارم کار میکنم، حقوقم به سختی و با چه کنم چه کنم به آخر ماه میرسه.


پیتزا از ۲ هزار تومن شد ۲۰ هزار، کرایه تاکسی از کورسی ۲۵ تومن شد ۷۵۰ تومن، لپتاپ از ۱ میلیون شده ۵ میلیون، پراید از ۴ ملیون شده ۲۰ ملیون. قبلاً با ۵۰۰ هزار تومن یه ست لباس شیک مارک میگرفتم، الآن فقط کفشی که دوس دارم ۵۰۰ تومنه. قبلاً با ۲۰۰ تومن عینک آفتابی مارک شیک میگرفتم، الآن یه عینک تو همون مایه‌ها ۱ ملیون حداقل پولشه. قبلاً باشگاه ۴۰ تومن بود ماهی، الآن شخمی ترین باشگاه زیر ۱۵۰ تومن نیست. قبلاً با ۴ پنج هزار تومن باک ماشینو پر میکردم، الآن با ۴۰ هزار تومن. اون موقع با ۵ هزار تومن اتوبوس میگرفتم واسه تهران، الآن ۳۵ تومن.


اگه بخوام بشینم بشمارم تا صبح باید تایپ کنم. گه خورده اون کسی که گفت علم بهتر است. به گور پدرش خندید اونی که گفت پول خوشبختی نمیاره. تازه خوبه من خانواده روزی نمیدم. دخترم نشدیم، برم شوهر کنم مهریه بگیرم. والو...

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد