صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

قضاوت نکنیم (مثلاً مطلب حکیمانست)

به نظرتون اگه من برم تو یکی از این مرکز لیزری‌ها و ازشون بخوام که موهای فقط یکی از گوشا‌هامو لیزر کنند، راجع به من چه فکری میکنند؟


چند وقت پیش یکی از این رفیقا‌ی بی معرفتمون تصمیم گرفت کُل بدنشو لیزر کنه! مطرح نکرده، بین علما اختلاف افتاد که پشم؟ یا بی پشم؟ مساله این بود. یه دسته می‌گفتن هلو با پُرزش خوبه یه عده هم می‌گفتن ما بی‌پُرز دوس داریم.


غَرَض، آقا یوسف رفت لیزر، ولی مثل پلنگ مازندران برگشت. نیست یکمم درشت اندام و همچین بُلنده و سیاه، معلوم نیست یارو اوپراتوره دستگاهو رو چه درجه‌ای گذاشته بوده، که با فاصله دوسانت از هم پوست این رفیق ما وَر اومده بود از سوختگی. خال خالی شده بود این پسر، عین خود پلنگ مازندران. بدون اغراق دو سه ماهی دستش بند کرم مالیدن رو این خال خالیا بود. انقدر ضایع بود قضیه، که یوسف رو دستاش ساق میپوشید. یکم دیگه ادامه پیدا میکرد فکنم نماز خوندنش رو هم کم کم شروع میکرد، اینقدر که کارش گیرِ خدا بود سر این قضیه. هر کی میدید اول فکر میکرد بیماری پوستیه، بعد که میفهمید داستان چیه میگفت برو از دستش شکایت کن دیه بگیر، ولی خودش نظرش این بود که اتفاقه دیگه، میفته! کاری نداریم...


اینجوری شد که من اعتمادمو به این لیزریا از دست دادم! همش توهم اینو دارم که نکنه یه جاییم بسوزه؟ مثلاً دوست دارم کرک و پرزای روی گوشمو لیزر کنم که مجبور نباشم هر چند وقت یه بار با اپی‌لیدی یه تیکه از پوست گوشمو بِکَنم بپاشه تو آینه، ولی می‌ترسم لیزر به پرده‌ی گوشم آسیب برسونه! اینا که حالیشون نیست، واسه پول همه کاری می‌کنن. این همه سال سالم نگهش داشتم و نذاشتم بلایی سرش بیاد. حالا یه شبه جفتشو به گا بدم؟ واسه همین از طرفی خیلی دلم میخواد اینکارو بکنم، ولی از طرفی هم نمیتونم ریسک کنم تا آخر عمر کَر بشم. اونم ایران که پره از این اشتباهات پزشکی.  اینم‌ میشه یکیش، یه چهار روز راجع بهش حرف میزنن و حاجی حاجی مکه. یعنی هیچی به هیچی، الکی الکی، پشمی پشمی...


خلاصه این شد که نشستم فکر کردم ببینم کدوم یکی ازین دوتا مهم تره. عقل سلیم به من میگه، فقط یکی از گوشامو لیزر کنم که هم اگه پردش پکید کامل کر نشم و حداقل یه گوش واسه شنیدن داشته باشم، و هم اگه دیدم لیزر جواب داد، بعد یه ماه بعد جلسه‌ی بعدی اون یکی گوشمو هم میرم. 


حالا به نظر شما اگه من برم تو یکی از این مرکز لیزری‌ها و ازشون بخوام که موهای فقط یکی از گوشا‌هامو لیزر کنند، راجع به من چه فکری میکنند؟


پ.ن: باز نیاید کامنت جدی بذارید که طوری نمیشه و اینا، خودم میدونم!

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد قنبری جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 11:22 ق.ظ http://ba-mokhatabhaye-ashna.blogsky.com

به نظر این حقیر فقیر سراپا تقصیر شما باید اولدنش بروی پیش یه خانوم اپراتور مپراتور می گن چی می گن که مو لیزر می کنه ثانیندش بهش بفرمایی که حضرت خانوم لطفا توجه داشته باشین که گوش بنده هنوز باکره س حواستون باشه به پرده مبارکش خدشه ناموسی وارد نشه. خانومها چون خیلی به این مسئله بکارت و ناموس حساسن حتما رعایت حالتو خواهند کرد. ضمنا ازشون یه تعهد نامه بگیرین که اگه پرده بکارت گوشتون زبونم لال زبونم لال عیب ورداشت ازشون دیه کامل یه زنو می گیرین. با این دیه می تونی اگه هم یه گوشت عیبناک شد یه زن باکره تمام عیار بگیری تا تمام عمرت گوشهاتو بدون هیچ خطری لیزر مجانی کنه. فکر بکری کردم نه؟ ای والله.

سعید جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 04:30 ب.ظ http://anti-efsha.blogsky.com

سلام. یعنی انتظار شما اینه که کامنت شوخی گذاشته بشه؟

she یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 10:02 ق.ظ

هیچی اون گوشتو لیزر می‌کنه موهای اون یکی گوشتم بافت می‌زنه واست با کلیپس می‌زنه تو موهات-_-

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد