صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

ولنتاین

اینو تو استوری اینستاگرام یه بابایی دیدیم...


«ولنتاین تنها روز عشاق نیست! روز عشق ورزیدن به تمام کسانیست که به یادشون هستیم و برایمان عزیزند...

ولنتاین مبارک دوستان هم میهنی»


روی سخنم با اون هموطن غیوریه که برای اولین بار این ک*شعر عاطفی به ذهنشون رسیده، و همچنین اون دسته از عزیزانی که مرحمت کردن در راستای پخش عشق، این نوشته پربار رو با دوستانشون به اشتراک گذاشتن، همه عزیزانی که وقت گذاشتن این متنو با استیکر و اموجی‌ خُوجل کردن و گوسفند وار گذاشتن استوری اینستاگرامشون، اون خواهران و برادرانی که جوگیر شدن و واسه ننه باباهاشون رفتن کادو گرفتن، و همه شما عزیزانی که فکر می‌کنید عزیزان ذکر شده کار درستی کردن، و احتمالاً هنوزم نمی‌دونید چرا! با شماهام...


اتفاقاً ولنتاین تنها و تنها روز عشقه! دختر به پسر، پسر به دختر (کاری به موارد خاص دختر به دختر و پسر به پسر ندارم، ولی اینا هم قبول) اونم فقط عشق از جنس «اوف، جووون، جیگرتو بخورم عشقم» مد نظره! شمایی که فرهنگ‌های یه کشور دیگه رو دونه دونه داری می***ی توش و وارد می‌کنی، خوبی؟! اون از کریمس تا یلداتون، اینم از ولنتاین. برید حداقل یه دور گوگل کنید ببینید داستانی که پشت اسم این روزه چیه، که ازین سوتیای این مدلی ندید حداقل! روز ولنتاین واسه مامانت کادو میخری؟ لابد موقع کادو دادن ازش لبم می‌گیری و بیب بیب؟ بعد بابات تورو، یا تو باباتو؟ نکنه عاشق داداش و خواهرتم شدی؟ تو دلت نگه ندار، بگو بهشون!..


والو، اونا خودشون روز دارن، بماند که ما شیعیان تافته‌ی جدا بافته‌ایم و روزامون با بقیه فرق داره، ولی اگه واسه کادو دادن نیاز به بهونه داری لااقل تو روز خودش این کارو بکن که تن ولنتاین بدبخت تو گور نلرزه!


در ضمن، اگه فکر میکنید ولنتاین ۲۵ بهمنه باید بهتون بگم که اشتباه می‌کنید، ۱۴ فوریست. ولنتاین هیچ ربطی به تقویم شمسی نداشته و نداره. دوست اُسگلی که شب ۱۳ فوریه ولنتاینو جشن می‌گیری، خودشون همون خود روز ۱۴هم جشن می‌گیرن، البته شما که کارِت درسته، فقط گفتم در جریان باشی و به فرق جمعه شب و شب جمعه کمتر فکر کنی.


ولنتاینی که همه اینجوری جشن بگیرن واسه من درحد آدماش چیپ و خزه! ترجیح میدم بدون مناسبت دوس داشته باشم و دوست داشته بِشم. از روزی میترسم که سِینت پَتریک (Saint Patrick's Day) وارد ایران بشه و شبدر بشه کیلویی ۲۰ هزار تومن و تمام پسرای ایران دامن اسکاتلندی جنبش سبزی پاشون کنن!


هنر نزد ایرانیان است و بس!

نظرات 1 + ارسال نظر
A جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 01:39 ق.ظ

پد
چرا ایییییینقد سعی میکنی خاص باشی!!!!
هوووووف

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد