صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 5 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 02:22 ق.ظ

داداش دمت گرم این هم هسال فعالیت، داشتم دنبال قضه رپ بودم قدیمیا پیدا کنم چیزی که پیدا نمی شد ولی چیزای دیگه ای گیرم اومد حس و حال عجیبی می دونی الان وقتی نوشته ها شما لحن حرف زدن با چیزی که الان
من وقتی بچه بودم به قول خودت شما تایپ می کردید ولی از اون موقع چیزی نمی دونم هی کسی نیس هیچ کی هم راجع به جو جامعه حرف نمی زنه حداقل به لحاظ فکری و جسمی من قفلم
خوشحال می شم اکه یه اتفاقی بیفته حالم عوض شه
البته من نمی دونم کسی پیام من می خونه کسی همون2003یی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد