صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

امروز روحم‌ رو فروختم!

دیروز یکی ازم پرسید: «به روح اعتقاد داری؟»، فکردم می‌خواد بگم «آره»، که بگه «ر*دم تو روحت»! خلاصه یه «نه» محکم گفتم وخیلی خُرسند، لبخند شیطانی زدم! منتظر بودم‌ طرف کنف بشه، که دیدم اونم با لبخند پرسید: «یعنی روحتو می‌فروشی به من؟» منم کهبوی پول به مشامم خورده بود، گفتم آره…

پرسید چند؟ گفتم هر چی کرمته! دیدم انگار خیلی خوشال شد، گفتم صد میلیون! اونم چونه زد و رسیدیم به یک میلیون! درست همینجا بودکه فکردم شوخی تموم شده که گفت شماره حسابتو بده! منم دادم…

امروز با مامانم سر میز نهار نشسته بودیم که از بانک اس‌‌ام‌اس اومد!


“بانک اقتصادنوین واریز به:
 ‪1301-800-4751125-1‬
 10,000,000 ریال
 1401/10/1 14:39”

و به این ترتیب، امروز من روحم رو به قیمت یک میلیون تومان، فروختم! و از این معامله بسیار راضی و خرسندم…
هیچوقت فکر نمی‌کردم یه نفر حاضر باشه واسه روح من یه میلیون تومن بده! خدایا شکرت!

قرار شد در مورد جزئیاتش به کسی چیزی نگم!
نظرات 1 + ارسال نظر
Niki چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1401 ساعت 09:38 ب.ظ

تو روحت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد