صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

کفترِ کالکل‌به‌سر

ما دهه شصتی‌های بدبخت تو مدرسه "خمینی‌ای‌امام" می‌خوندیم، اونقت دیروز داشتم از جلو در این دبستان دخترونه‌هه که یه درش تو کوچه اوّل ملاصدراست یه درش تو شیخ‌کلینیه رد می‌شدم دیدم دارند دست جمعی خوشحال خوشحال "کفترِ کالکل‌به‌سر" می‌خونند...

فکر کنم این دهه نودی‌ها دیگه آرمین نصرتی‌پروداکشن بخونند تو مدرسه‌هاشون...
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ب.ظ

nasle sookhte eem dg

رامین سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ

من سال 1364 وقتی کلاس دوم ابتدایی بودم به دلیل زمزمه کردن ترانه ی "پارسال بهار دسته جمی رفته بودیم زیارت"اثرماندگار هنرمند عزیز"عباس قادری" ازمعلم جوگیر حزب اللهی "آقای صانعی" کتک خوردم.
ولی با گذشت سالها هنوزهم اون آهنگو روی فلشم دارم و توی ماشین بهش گوش میدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد