صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

یه دوست دارم...

یادش بخیر. یه دوست دارم، که دوست داره، با دوست تو، دوست بشه. تو دوست داری، با دوست من، که دوست داره با دوست تو دوست بشه، دوست بشی؟


ولی بزرک که شدم، هر وقت دوستام رو با دوستام دوست کردم بعدش مث کرّه اُلاغ کدخدا پشیمون شدم...

نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

آره آشنا کردن دوستا به هم تهش فقط دردسره

shahrzad دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ

ما هم هر موقع از این غلطا کردیم عین شما شدیم
یه روز چشمونو وا کردیم دیدیم ما رو دور زدند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد